پیشرو در روابط عمومی

بایگانی


 
تیم فوتبال شیلی با کسب پیروزی مقابل اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای جام جهانی را از دور رقابتها حذف و صعود خود را هم به مرحله یک هشتم نهایی رقابتها قطعی کرد. تیم ملی فوتبال اسپانیا در شرایطی از دور مسابقات کنار رفت که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی هلند به شکستی سنگین تن داده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شیلی در دومین دیدار خود در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل بامداد پنجشنبه در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو با نتیجه 2 بر صفر اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی رقابتها را از پیش رو برداشت تا علاوه بر قطعی کردن صعود خود به دور بعدی قهرمان جهان و اروپا را از دور رقابتها حذف کند.

در این بازی ادواردو وارگاس (20) و چارلز آرانگوئیز (43) برای شیلی گل زدند. شیلی در دیدار نخست خود با نتیجه 3 بر یک استرالیا را از پیش رو برداشته بود و اسپانیا هم مقابل هلند با نتیجه تحقیر آمیز 5 بر یک شکست خورده بود.

با توجه به نتایج به دست آمده در این گروه صعود هلند و شیلی به دور بعدی رقابتها قطعی شده و اسپانیا و استرالیا در دور سوم رقابتها دیدار تشریفاتی خواهند داشت چرا که هر دو حذف شده اند.

جدول رده‌بندی گروه B

نام تیم بازی برد تساوی باخت زده خورده تفاضل گل امتیاز
1 هلند 2 2 - - 8 3 5+ 6
2 شیلی 2 2 - - 5 1 4+ 6
3 استرالیا 2 - - 2 3 6 3- -
4 اسپانیا 2 - - 2 1 7 6- -
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۹
ali shahbazi morad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی